Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Vaikuttamisen osaaminen asiakaspalvelun koulutuksissa : case Yritys X

Jaakkola, Tapio (2014)

Avaa tiedosto
Jaakkola_Tapio.pdf (428.2Kt)
Lataukset: 


Jaakkola, Tapio
Lahden ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014052610176
Tiivistelmä
Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää Case Yritys X:n kouluttaja-asiantuntijoiden koulutusosaamisen tasoa sekä tarkoituksena on selvittää, millaisin keinoin koulutuksen vaikuttavuutta voidaan lisätä.
Teoriaosuuden lähteinä on käytetty kirjallisia ja sähköisiä teoksia. Teoreettisessa osuudessa käsitellään, millainen henkilö on hyvä kouluttaja, millaisilla keinoilla kuulijoihin voi vaikuttaa enemmän ja miten kuulijat ovat erilaisia oppijoita.
Tutkimus on luonteeltaan kvalitatiivinen. Tutkimusosion aineisto on kerätty teemahaastattelulla maaliskuussa 2014. Haastatteluun valittiin neljä asiantuntija-kouluttajaa Case Yritys X:n palveluksesta. Teemahaastattelun aihealueet koskevat Case Yritys X:n kouluttaja-asiantuntijoiden koulutusosaamisen tasoa ja vaikuttamisen keinoja.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste