Sisältömarkkinointisuunnitelma : Osuuskunta Lappeenrannan Oskarit
Kosonen, Terhi (2022)
Kosonen, Terhi
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022122831643
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022122831643
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kehittämissuunnitelma sisältömarkkinoinnista Osuuskunta Lappeenrannan Oskareille. Siinä keskityttiin kehittämään digitaalista sisältömarkkinointia teorian ja käytännön kautta, josta olisi hyötyä opinnäytetyön toimeksiantajalle esimerkiksi markkinoinnin suunnitteluun. Tavoitteena oli lisätä brändin tunnettavuutta verkkosivuston ja Facebookin avulla.
Teoreettisessa viitekehyksessä perehdyttiin markkinoinnin suunnitteluun sekä digitaalisen markkinoinnin mittaamisen apukeinoihin.
Opinnäytetyö on toiminnallinen ja kehittämisen tuotoksena valmistui toimeksiantajayritykselle markkinointisuunnitelma ja vuosikello. Sisällön luomisessa pystyttiin hyödyntämään toimeksiantajalta saatuja tietoja ja toiveita, jolloin opinnäytetyön toiminnallinen osuus palveli markkinoinnin suunnittelun ja toimeksiantajan tarpeita.
Teoreettisessa viitekehyksessä perehdyttiin markkinoinnin suunnitteluun sekä digitaalisen markkinoinnin mittaamisen apukeinoihin.
Opinnäytetyö on toiminnallinen ja kehittämisen tuotoksena valmistui toimeksiantajayritykselle markkinointisuunnitelma ja vuosikello. Sisällön luomisessa pystyttiin hyödyntämään toimeksiantajalta saatuja tietoja ja toiveita, jolloin opinnäytetyön toiminnallinen osuus palveli markkinoinnin suunnittelun ja toimeksiantajan tarpeita.