Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Alternative sales solutions for an event production agency during the Covid-19 outbreak : case company MultiMedia JSC

Cao, Thi Thuy Dung (2022)

 
Avaa tiedosto
Cao_Thi Thuy Dung.pdf (636.1Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Cao, Thi Thuy Dung
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202301121250
Tiivistelmä
The aim of this thesis is to provide events sales improvements for the selling process of MultiMedia JSC. MultiMedia JSC is an event production and organizing company whose products vary from Modeling and Fashion event organizing services to modeling training academy and management.

In this writing, the author addresses the topics by conducting literature research, company representative interview, and work experience of the author in the case company. The author has worked in MultiMedia for two years in the position of account and sales executive, so the practical experience and information gathered from the time the author worked there will contribute to developing this writing. While the primary data is referred to the interview with company representatives and the author’s practical knowledge, secondary data is derived from the study in reliable books and literature.

Theoretical research of this writing mentions the concept of event and event management and gives readers detailed theoretical knowledge about sales and selling processes in business. This academic knowledge, combined with the empirical framework, assists the author in forming the selling improvements for the event selling process of MultiMedia JSC.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste