Digimarkkinointisuunnitelma yrityksen kannattavuuden ja kasvun tukena: case Vartsalan käsityöt
Finnilä, Vili (2023)
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202303133512
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202303133512
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoite oli digimarkkinointisuunnitelman ja verkkosivujen laatiminen Vartsalan Käsityölle. Kustannustehokkuutta ja toteutuksen helppoutta painotettiin koko opinnäytetyön ajan, koska osaamista ja resursseja digimarkkinointiin yrityksellä oli vain rajallisesti.
Opinnäytetyössä hyödynnettiin aiheeseen liittyvää kirjallisuutta, toimeksiantajan haastattelua sekä benchmarking ja SWOT-analyysejä. Näiden pohjalta laadittiin mahdollisimman informatiiviset ja toimivat verkkosivut. Sisällönhallintajärjestelmäksi valittiin helppokäyttöinen Odoo.
Opinnäytetyön tuloksena case yrityksellä on digimarkkinointisuunnitelma ja verkkosivut, jotka sisältävät kaiken mitä toimintaansa aloittava ja tunnettavuuttaan lisäävä yritys tarvitsee.
Opinnäytetyössä hyödynnettiin aiheeseen liittyvää kirjallisuutta, toimeksiantajan haastattelua sekä benchmarking ja SWOT-analyysejä. Näiden pohjalta laadittiin mahdollisimman informatiiviset ja toimivat verkkosivut. Sisällönhallintajärjestelmäksi valittiin helppokäyttöinen Odoo.
Opinnäytetyön tuloksena case yrityksellä on digimarkkinointisuunnitelma ja verkkosivut, jotka sisältävät kaiken mitä toimintaansa aloittava ja tunnettavuuttaan lisäävä yritys tarvitsee.