Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kohtaamispaikan toiminnan kehitys palvelumuotoilua hyödyntäen : Lahden Elokolon toiminnan ja näkyvyyden edistäminen

Lehtinen, Eira (2023)

 
Avaa tiedosto
Lehtinen_Eira.pdf (1.995Mt)
Lataukset: 


Lehtinen, Eira
2023
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202304276580
Tiivistelmä
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Ehyt ry ja Lahden Elokolo. Työn tarkoituksena oli kehittää ja edistää Elokolon päivittäistä toimintaa palvelumuotoilun keinoja hyödyntäen. Työn tavoitteena oli myös kehittää tapoja ratkaista Elokolon asiakasviestintään ja tunnettavuuteen liittyviä seikkoja.

Opinnäytetyössä käyttäjälähtöinen tutkimus oli pääosassa ja tutkimuksessa hyödynnettiin kyselyjä, haastatteluita ja erilaisia käyttäjälähtöisiä työpajoja. Tutkimuksessa ja työpajoissa otettiin huomioon myös palveluntarjoajan näkökulma.

Opinnäytetyön tuloksista nousi esiin selkeä tyytyväisyys palveluun ja sen tuottamiseen, ja kohtaamispaikan tuoma positiivinen lisäarvo kävijöiden arjessa. Konseptiaihiossa luotiin viikoittainen toimintaohjelma ja asiakasviestintään lisä, jolla Elokolo voi tuoda palveluaan esiin niin sosiaalisessa mediassa kuin konkreettisesti omissa tiloissaan.
 
This thesis was commissioned by Ehyt ry and Lahden Elokolo. The purpose of this work was to develop and promote Elokolo's daily operations using service design methods. The goal of the work was also to develop ways to solve issues related to Elokolo's customer communication and awareness.

In the thesis, user-oriented research played a major role and the research utilized surveys, interviews, and various user-oriented workshops. The research and workshops also considered the perspective of the service provider.

The results of the thesis revealed a clear satisfaction with the service and its production, and the positive added value brought by Elokolo in the visitors' everyday life. In the developed concept, a weekly program and an addition to customer communication were created, with which Elokolo can highlight its service both on social media and concretely in its own premises
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste