Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointi Instagramissa : Instagram-strategia ja sisältökalenteri vaatekaupalle : case Carlings Oy Ab Lappeenranta

Kojo, Linda (2023)

Avaa tiedosto
Kojo_Linda.pdf (672.2Kt)
Lataukset: 


Kojo, Linda
2023
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202305047718
Tiivistelmä
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Lappeenrannassa sijaitsevalle Carlings-ketjumyymälälle. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä Instagramiin suunnattu Instagram-strategia ja sisältökalenteri. Näiden avulla on tarkoitus luoda raamit Instagram-sisältöön.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa keskityttiin sosiaaliseen mediaan ja erityisesti Instagramiin, sisältökalenteriin ja sosiaalisen median strategiaan. Sosiaalista mediaa käsiteltiin yrityksen näkökulmasta. Yritykselle luotu Instagram-strategia pohjautui teoreettiseen tietoon.
Instagram-strategiassa määriteltiin eri osa-alueet tarkasti. Instagram-strategian lisäksi suunniteltiin sisältökalenteri, jonka on tarkoitus auttaa sisällöntuottamisessa. Työn avulla samankaltaiset yritykset voivat tehostaa markkinointiaan sosiaalisessa mediassa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste