LAB-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden asiakastyytyväisyys opiskelijakunta KOEn palveluihin
Hieto, Jenny (2023)
Hieto, Jenny
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202305057894
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202305057894
Tiivistelmä
Tarkoituksena oli kvantitatiivista tutkimusmenetelmää hyödyntäen kartoittaa LAB ammattikorkeakoulun opiskelijoiden tyytyväisyyttä lakisääteisen toimijan, opiskelijakunta KOEn, palveluihin. Opinnäytetyössä rakennettiin teoriapohjaa asiakaskokemuksen ympärille. Teoriatiedolla rakennettiin Webropol-alustalla kysely, jota jaettiin eri kanavissa verkossa sekä kampuksilla.
Kyselyyn vastanneita oli 106. Vastaajissa oli tasaisesti eri aikoina opiskelijakunnan jäsenyyden ottaneita sekä ei-jäseniä. Vastauksia saatiin sekä Lahden että Lappeenrannan kampukselta opiskelevilta.
Opiskelijoiden tyytyväisyys opiskelijakunta KOEn palveluihin on hyvä, mutta parannettavaa on näkyvyydessä sekä kaikkien eri opiskelijoiden huomioinnissa.
Kyselyyn vastanneita oli 106. Vastaajissa oli tasaisesti eri aikoina opiskelijakunnan jäsenyyden ottaneita sekä ei-jäseniä. Vastauksia saatiin sekä Lahden että Lappeenrannan kampukselta opiskelevilta.
Opiskelijoiden tyytyväisyys opiskelijakunta KOEn palveluihin on hyvä, mutta parannettavaa on näkyvyydessä sekä kaikkien eri opiskelijoiden huomioinnissa.