Some-markkinointi : Case: Kärkkäinen Lemmikki
Muhonen, Jutta (2023)
Muhonen, Jutta
2023
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202305098530
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202305098530
Tiivistelmä
Kärkkäinen Lemmikki -erikoisliike avattiin maaliskuussa Lahden Kärkkäiselle. Kärkkäisen jo ennestään laaja lemmikkivalikoima nousi erikoisliike tasolle uuden liikkeen myötä.
Tässä opinnäytetyössä perehdyttiin digitaalisen markkinoinnin MRACE-mallin markkinointisuunnitelmaan sekä 5S-mallin tavoitetyyppeihin. Opinnäytetyössä käytiin läpi käsitteitä ja aiheita liittyen sosiaalisen median markkinointiin.
Opinnäytetyön tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma Kärkkäinen Lemmikki -erikoisliikkeelle MRACE-mallin mukaan sekä suunniteltiin ja toteutettiin erikoisliikkeen markkinointi avajaisia varten.
Tässä opinnäytetyössä perehdyttiin digitaalisen markkinoinnin MRACE-mallin markkinointisuunnitelmaan sekä 5S-mallin tavoitetyyppeihin. Opinnäytetyössä käytiin läpi käsitteitä ja aiheita liittyen sosiaalisen median markkinointiin.
Opinnäytetyön tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma Kärkkäinen Lemmikki -erikoisliikkeelle MRACE-mallin mukaan sekä suunniteltiin ja toteutettiin erikoisliikkeen markkinointi avajaisia varten.