Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Brändikäsikirja aloittelevalle yritykselle : case LOWO

Laine, Linnea (2023)

Avaa tiedosto
Laine_Linnea.pdf (1.261Mt)
Lataukset: 


Laine, Linnea
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202305108907
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda brändikäsikirja hyvinvointia edistävälle palveluyritykselle LOWO Oy:lle. Yritys on vasta aloittamassa toimintaansa, joten brändikäsikirja toimii sille apuvälineenä brändin rakentamisessa. Brändikäsikirja luo yritykselle selkeän ohjeistuksen, jonka avulla yritys voi rakentaa sekä kirkastaa brändiään. Opinnäytetyö on toiminnallinen, sillä teoriaosuuden lisäksi se sisältää toiminnallisen osuuden eli brändikäsikirjan luomisen.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa kerrotaan brändistä ja sen merkityksestä. Teoriaosuudessa käsitellään myös brändin muodostumista ja sen rakentamista. Brändikäsikirja ja sen elementit käsitellään teoriaosuudessa yksityiskohtaisesti.

Brändikäsikirjan luominen aloitettiin sen suunnittelemisella. LOWO haluaa kasvattaa tunnettuuttaan ja näkyvyyttään, joten brändikäsikirja haluttiin luoda tukemaan näitä tavoitteita. Asiakaslähtöisyys on myös tärkeä tavoite LOWOlle, joten se otettiin huomioon brändikäsikirjan luomisprosessissa.

Brändikäsikirja haluttiin muokata yritykselle sopivaksi. Brändikäsikirjassa käsitellään sekä visuaaliset elementit että viestinnän sävy, tarina, lupaus, arvot, missio ja visio. Näistä elementeistä LOWOlle koostettiin oma brändikäsikirja, joka vastaa sen brändiä ja tavoitteita. LOWO voi hyödyntää brändikäsikirjaa apuvälineenä kaikessa toiminnassaan säilyttääkseen yhtenäisen brändin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste