Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

B2B-uutiskirjeen visuaalisen ilmeen kehitys — Case Tamtron Solutions Oy

Salo, Sari (2014)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Sari_Salo.pdf (2.183Mt)
Lataukset: 


Salo, Sari
Laurea-ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405025546
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamtron Solutions Oy:n uutiskirjeelle uusi visuaalinen ilme. Yrityksen lähettämästä uutiskirjeestä yritysasiakkaille puhutaan B2B-uutiskirjeenä. Tamtron Solutions Oy halusi B2B-uutiskirjeen avulla tehostaa markkinointia, kasvattaa myyntiä ja luoda uusia asiakassuhteita. Yritys halusi toteuttaa markkinointikampanjan B2B-uutiskirjeen muodossa rakennusalan yrityksille. Yritys valitsi kampanjan kohderyhmäksi rakennusalan yritykset, koska lakimuutos rakennustyömaiden työntekijöiden kulkutietojen raportoinnista astuu voimaan heinäkuussa 2014.

B2B-uutiskirjeen kehittämiseen vaikuttivat teoreettinen viitekehys, joka koostui yrityksen ko-konaisvaltaisesta viestinnästä, Business to Business -markkinoinnista ja graafisesta suunnittelusta. Kehittämisprosessiin vaikuttivat myös opinnäytetyössä käytetyt menetelmät, jotka olivat benchmarking ja asiantuntijahaastattelut. B2B-uutiskirjeen kehittämisen pääpaino oli asi-antuntijoiden mielipiteissä ja kehitysehdotuksissa. Kohderyhmä eli yritysasiakkaat otettiin huomioon suunniteltaessa B2B-uutiskirjeen visuaalista ilmettä.

Yritys oli tyytyväinen kehitettyyn B2B-uutiskirjeen visuaaliseen ilmeeseen. Asiantuntijoilta sain valmiista B2B-uutiskirjeestä kehitysehdotuksia, joiden avulla pystyn kehittämään omaa ammatillista osaamistani tulevaisuudessa. Asiantuntijahaastatteluista ilmeni myös muita markkinoinnillisia kehitysehdotuksia yritykselle. Tulevaisuudessa yrityksen kannattaisi pelkän sähköpostin sijaan hyödyntää sähköpostimarkkinointiohjelmaa, jotta yritys pystyisi hyötymään B2B-uutiskirjeistä entistä enemmän.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste