Markkinointistrategia ja vuosikello matkailualan yritykselle
Reinikainen, Juho (2023)
Reinikainen, Juho
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052313057
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052313057
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Reinikaisen lomamökeille markkinointistrategia ja sosiaalisen median vuosikello vuoden 2023 toukokuusta eteenpäin.
Opinnäytetyö suoritettiin toiminnallisena opinnäytetyönä. Opinnäytetyö toteutettiin yrittäjien toiveiden ja nykyisten markkinoinnillisten tarpeiden pohjalta. Tarpeita yritykselle oli tulevaisuuden selkeyttäminen ja sosiaalisen median markkinoinnin käynnistäminen ja sen järjestelmällinen ylläpitäminen.
Tuloksena syntyi markkinointistrategia ja sosiaalisen median vuosikello vuoden 2023 toukokuusta eteenpäin. Nykyisiltä yrittäjiltä saadun palautteen perusteella konkreettiset tuotokset täyttivät tavoitteet. Markkinointistrategia ja sosiaalisen median vuosikello auttavat yritystä tulevaisuudessa.
Opinnäytetyö suoritettiin toiminnallisena opinnäytetyönä. Opinnäytetyö toteutettiin yrittäjien toiveiden ja nykyisten markkinoinnillisten tarpeiden pohjalta. Tarpeita yritykselle oli tulevaisuuden selkeyttäminen ja sosiaalisen median markkinoinnin käynnistäminen ja sen järjestelmällinen ylläpitäminen.
Tuloksena syntyi markkinointistrategia ja sosiaalisen median vuosikello vuoden 2023 toukokuusta eteenpäin. Nykyisiltä yrittäjiltä saadun palautteen perusteella konkreettiset tuotokset täyttivät tavoitteet. Markkinointistrategia ja sosiaalisen median vuosikello auttavat yritystä tulevaisuudessa.