Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Perehdytysmateriaalin luominen sekä työroolissa kehittyminen

Mäkelä, Heidi (2023)

 
Avaa tiedosto
Makela_Heidi.pdf (1.205Mt)
Lataukset: 


Mäkelä, Heidi
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052313256
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittyä työroolissa palvelukoordinaattorina. Tämän lisäksi tavoitteena on dokumentoida monipuolinen perehdytysmateriaali outbound-työtehtäviin toimeksiantajayritykselle ISS Palvelut Oy:lle.

Opinnäytetyön toteutus on tehty päiväkirjamuodossa. Päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä kuvaillaan päivittäisiä työtehtäviä kymmenen viikon ajan. Jokaiselta viikolta kirjoitetaan erikseen viikkoanalyysi, joiden tarkoituksena on syventyä työtehtävien eri osa-alueisiin kattavammin ja monipuolisemmin laajan teoreettisen viitekehyksen avulla. Teoreettisena viitekehyksenä hyödynnetään ammattikirjallisuutta sekä erilaisia sähköisiä lähteitä kattavasti. Viikkoanalyyseissä käsitellään monia eri osa-alueita, joista keskeisimpiä ovat asiakastyytyväisyyden, asiakaskokemuksen, yrityskulttuurin, tiimityöskentelyn sekä vuorovaikutuksen näkökulmat. Näiden lisäksi käsitellään kehitysprojektien merkitystä liiketoiminnalle.

Päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön ansiosta toimeksiantajayritys sai kattavan, toimivan ja monipuolisen perehdytysmateriaalin Outbound-tiimille sekä asiakkuudenhoitojärjestelmään. Kehittymisen palvelukoordinaattorin roolissa mahdollisti syventyminen tietopohjaan, joka kasvatti ymmärrystä eri osa-alueiden vaikutuksesta toisiinsa liiketoiminnan näkökulmasta. Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö antaa kattavan kuvauksen palvelukoordinaattorin työtehtävistä erityisesti outbound-työtehtävien näkökulmasta peilaten asiakaskokemuksen eri vaiheita.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste