Yrityksen lähtökohta-analyysi ja markkinointistrategia : case: Yritys X
Toivonen, Elmo (2023)
Toivonen, Elmo
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052915566
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052915566
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on toimeksianto yritykseltä X, joka on Lahdessa toimiva terveydenhoidollisia jalkahoitopalveluja tarjoava pienyritys. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tehdä yrityksen lähtökohta-analyysi ja kehittää markkinointistrategia uudelle pienyrittäjälle.
Teoriaosuudessa käsitellään lähtökohta-analyysin ja markkinointistrategian käsitteitä ja teorioita, ja tarkoituksena on keskittyä nimenomaan toimeksiantajan yritykseen sekä pitää teorian viitekehys toimeksiantajalle olennaisena.
Lähtökohta-analyysin ja markkinointistrategian tärkein tavoite on huomioida pienyrityksen tarpeet ja mahdollisuudet. Markkinointistrategian osuudessa annetaan yrittäjälle ohjeita ja tarvittavia työkaluja markkinoinnin aloittamiseksi tehokkaasti.
Työn empiria koostuu toimeksiantajalle tehdystä lähtökohta-analyysistä ja markkinointistrategiasta, joiden avulla yrittäjä on mahdollisuus oppia toiminnastaan ja rikastuttaa markkinointiaan.
Yhteenvetona, tämä opinnäytetyö pyrkii tarjoamaan tarvittavan tiedon, neuvon ja työkalut toimeksiantaja yritykselle menestyksekkääseen ja tehokkaaseen markkinointiin.
Teoriaosuudessa käsitellään lähtökohta-analyysin ja markkinointistrategian käsitteitä ja teorioita, ja tarkoituksena on keskittyä nimenomaan toimeksiantajan yritykseen sekä pitää teorian viitekehys toimeksiantajalle olennaisena.
Lähtökohta-analyysin ja markkinointistrategian tärkein tavoite on huomioida pienyrityksen tarpeet ja mahdollisuudet. Markkinointistrategian osuudessa annetaan yrittäjälle ohjeita ja tarvittavia työkaluja markkinoinnin aloittamiseksi tehokkaasti.
Työn empiria koostuu toimeksiantajalle tehdystä lähtökohta-analyysistä ja markkinointistrategiasta, joiden avulla yrittäjä on mahdollisuus oppia toiminnastaan ja rikastuttaa markkinointiaan.
Yhteenvetona, tämä opinnäytetyö pyrkii tarjoamaan tarvittavan tiedon, neuvon ja työkalut toimeksiantaja yritykselle menestyksekkääseen ja tehokkaaseen markkinointiin.