Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Suomen Agilityliiton ulkoisen viestinnän ja imagon kehittäminen

Kosonen, Tyyni-Tuuli (2014)

 
Avaa tiedosto
Kosonen_Tyyni-Tuuli. pdf.pdf (632.6Kt)
Lataukset: 


Kosonen, Tyyni-Tuuli
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014090813803
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Suomen Agilityliiton markkinointiviestintää. Tavoitteena oli saada kehitysehdotuksia ja tapoja parantaa ulkoista viestintää suurelle yleisölle, potentiaalisille harrastajille ja lajin seuraajille. Agilityliiton tavoitteena on saada nostettua agilityn arvostusta mediassa ja tuoda esiin lajin urheilullista statusta. Työn keskeisimpiä teemoja olivat media näkyvyyden ja mainonnan parantaminen sekä imagoon vaikuttaminen.

Työ on kirjoituspöytätutkimus, jossa on hyödynnetty erilaisia analyysejä. Analyysien ja teorian pohjalta tehtiin suunnitelma medianäkyvyyden parantamisesta. Työssä on myös pyritty tuomaan erilaisia keinoja Agilityliitolle siitä, miten se voi vaikuttaa mielikuviin lajista ja päästä kohti tavoiteimagoa. Työssä perehdyttiin myös arvokilpailuiden viestintään. Teorian ja havainnoinnin pohjalta tuotettiin ulkoisen viestinnän kehityssuunnitelma vuoden 2015 Pohjoismaiden mestaruuskilpailuille. Suunnitelma keskittyi mainonnan keinoihin.

Työn kautta selvisi, että Agilityliiton ulkoinen viestintä on menossa oikeaan suuntaan. Agilityliiton pyrkimyksenä on ulkoisen viestinnän tavoitteellinen kehittäminen sen eri osa-alueilla. Työtä tehdessä ilmeni kuitenkin paljon hyödyntämättömiä kanavia ja keinoja, joita ei vielä ole käytetty tunnettuuden ja tavoiteimagon eteenpäin viemisessä. Myös medianäkyvyyden lisäämiseen tuotiin keinoja monipuolisesti.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste