Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Digimarkkinointisuunnitelma : Yritykselle X

Paavilainen, Nora (2023)

Avaa tiedosto
Paavilainen_Nora.pdf (903.9Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Paavilainen, Nora
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023061223640
Tiivistelmä
Digitaalinen markkinointi on nykypäivänä ensisijainen markkinoinnin keino ja on hyvin kustannustehokas. Digitaalisella markkinoinnilla tavoitettavuus on myös parempi kuin esimerkiksi perinteisimmillä markkinointikeinoilla kuten painetulla medialla. 2020-luvulla lähes kaikki yritykset hyödyntävät digitaalisia kanavia markkinoinnissa.

Digitalisaatio on tehnyt markkinoinnista monikanavaisempaa ja saavuttaa suuremman yleisön. Digimarkkinoinnissa markkinoinnin keinoja voidaan myös hyödyntää moni- puolisemmin esimerkiksi kuvien, videoiden, tekstin ja äänen avulla ja kaikkien näiden yhdistelmillä. Digitaalisuus helpottaa datan keräämistä, josta on hyötyä markkinoinnille ja koko yritystoiminnalle. Lisäksi markkinoinnin mittaamiseen on syntynyt useampia ja tarkempia työkaluja.

Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia digitaalisen markkinoinnin tarkoitusta, mahdollisuuksia ja hyötyjä. Työssä keskitytään teknologia-alan yritykseen, sillä teknologia- ala on tällä hetkellä hyvin relevantti ja vaikuttaa mullistavasti myös muihin aloihin. Teknologia ala jatkuvasti kasvava ala ja Suomessa on valtavasti alan osaamista. Nykyään Suomen viennistä yli 50 % kattaa teknologia-ala.

Työ on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa käydään ensin markkinointisuunnitelma läpi teoriassa ja sitten luodaan digimarkkinointisuunnitelma yritykselle X. Työssä keskitytään markkinointiviestintään digitaalisissa kanavissa erityisesti sosiaalisessa mediassa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste