Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Sports Marketing in today’s digital age

Shreshta, Aashish (2023)

 
Avaa tiedosto
Shreshta_Aashish.pdf (1.467Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Shreshta, Aashish
2023
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023061624110
Tiivistelmä
The primary focus of this thesis centres around the application and effectiveness of sports marketing in today's digital age. As we find ourselves in the digital era, where communication, work, leisure activi-ties, and consumption have been revolutionized by digital transformation, this thesis explores the growth of sports marketing in tandem with technological advancements and the challenges faced during its adoption.

Sports marketing is currently a prominent phenomenon and one of the rapidly expanding industries worldwide. The sports sector experiences fast-paced growth and operates within a highly competitive market, offering substantial business growth opportunities. Simultaneously, digital marketing has emerged as a dominant and effective platform for businesses. Recognizing these prevailing trends, this thesis aims to investigate the relationship between the digital era and sports marketing.

The objective of this thesis is to identify the significance and key impacts of technological advancements and their influence on sports marketing. The theoretical framework of the thesis provides a general un-derstanding of sports marketing in today's digital age, drawing upon various sources such as books, articles, magazines, blogs, and online publications. The research methodology employed a quantitative approach, utilizing an online questionnaire to collect data. The research aimed to uncover insights into the advancements in sports marketing during this era and substantiate the theoretical concepts presented in the thesis.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste