Internetajan markkinointisuunnitelma : Case Suomen Shampookauppa.fi
Isohanni, Jouko (2014)
Isohanni, Jouko
2014
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023070324428
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023070324428
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda markkinointisuunnitelma raahelaiselle kampaamoalan yrityksen sivutoimelle, joka myy hiustenhoitotuotteita verkkokaupassa.
Opinnäytetyön tarkoituksena on laatia markkinointisuunnitelma, joka sisaltää yrityksen nykytilan arvioinnin, markkinoinnin tavoitteet seka käytännön markkinointitoimenpiteet.
Opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä, eli se koostuu sekä teoreettisesta etta toiminnallisesta osuudesta. Teoreettisessa osuudessa käsitellään markkinoinnin ja markkinointisuunnitelman teoriaa. Toiminnallinen osuus on teorian pohjalta laadittu markkinointisuunnitelma toimeksiantajayritykselle.
Opinnäytetyön tarkoituksena on laatia markkinointisuunnitelma, joka sisaltää yrityksen nykytilan arvioinnin, markkinoinnin tavoitteet seka käytännön markkinointitoimenpiteet.
Opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä, eli se koostuu sekä teoreettisesta etta toiminnallisesta osuudesta. Teoreettisessa osuudessa käsitellään markkinoinnin ja markkinointisuunnitelman teoriaa. Toiminnallinen osuus on teorian pohjalta laadittu markkinointisuunnitelma toimeksiantajayritykselle.