Messut myynninedistämisen välineenä : Case Oy Ahlskog Leather Ab
Pöntiö, Carita (2014)
Pöntiö, Carita
2014
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023070524489
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023070524489
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Oy Ahlskog Leather Ab. Yritys valmistaa poronnahkaa pukinekäyttöön Kruunupyyssä Pohjanmaalla. Yrityksen asiakkaita ovat kansainväliset muotialan yritykset, joka valmistavat nahkavaatteita- ja asusteita.
Työn tarkoituksena oli laatia toimintasuunnitelma yrityksen osallistumisesta kansainvälisille nahka-alan messuille Le Cuir a Paris syyskuussa 2015. Osana opinnäytetyötä perehdyttiin projektinhallintaan ja -johtamiseen sekä tutkittiin yleisesti messuja myynninedistämisen välineenä. Työn tavoitteena oli luoda mahdollisimman selkeä suunnitelma messuille osallistumisesta.Työssä pyrittiin selvittämään mitä toimenpiteitä yrityksen on tehtävä ennen messuille osallistumista, itse messutapahtuman aikana ja messujen jälkeen, jotta saadaan mahdollisimman suuri taloudellinen hyöty messuosallistumisesta.
Työn tarkoituksena oli laatia toimintasuunnitelma yrityksen osallistumisesta kansainvälisille nahka-alan messuille Le Cuir a Paris syyskuussa 2015. Osana opinnäytetyötä perehdyttiin projektinhallintaan ja -johtamiseen sekä tutkittiin yleisesti messuja myynninedistämisen välineenä. Työn tavoitteena oli luoda mahdollisimman selkeä suunnitelma messuille osallistumisesta.Työssä pyrittiin selvittämään mitä toimenpiteitä yrityksen on tehtävä ennen messuille osallistumista, itse messutapahtuman aikana ja messujen jälkeen, jotta saadaan mahdollisimman suuri taloudellinen hyöty messuosallistumisesta.