Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Enhancing customer experience management through servitisation models in E-commerce industry of India

TAILOR, NIRALI (2023)

Avaa tiedosto
final version nirali tailor.pdf (668.1Kt)
Lataukset: 


TAILOR, NIRALI
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023072124598
Tiivistelmä
This thesis aims to thoroughly study the impact of servitization on customer experience management (CEM) in the e-commerce industry, emphasizing business models and concepts. A proper understanding of the elements that impact CEM and how they affect servitization in the e-commerce business must be understood. A better comprehension of the elements that influence the efficacy of the business frameworks and ideas used by e-commerce businesses for servitization is needed.

The study was carried out qualitative. Data was acquired through semi-structured interviews with online shop consumers; results were evaluated using an inductive technique and content analysis method, with suggestions for further study.

According to the data, online retailers should prioritize offering exceptional customer service, personalized recommendations, effective shipment and happiness networks, and technological innovations like artificial intelligence and neural networks to gain an edge over competitors and boost their companies' productivity. E-commerce enterprises should concentrate on value-added services and build a network of committed consumers to increase client happiness and loyalty.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste