Tuas souvetaan Sulkavalla : Sulkavan Suursoutujen Retkisoudun palvelun laadun ja markkinoinnin tutkimus
Makkonen, Tuula (2013)
Makkonen, Tuula
2013
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023091125595
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023091125595
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitä kaikkia osa-alueita tapahtuman järjestämisprosessiin kuuluu. Teoriaosassa kerrotaan tapahtumamarkkinoinnista ja tapahtumien järjestelystä sekä asiakastyytyVäisyyteen vaikuttavista tekijöistä ja markkinoinnista. LisäkSi teoriaosuudessa käydään läpi palvelun laatua ja siihen vaikuttavia tekijöitä. Päätavoitteena on ollut selvittää Sulkavan Suursoutujen Retkisoudun tyytyväisyyttä ja kehittää tapahtumaa kyselyn perusteella.
Opinnäytetyössä tehtiin myös palvelun laadun tutkimus Sulkavan Suursoutujen Retkisoudusta. Tutkimuksessa käytettiin kvantitatiivista tutkimusmenetelmää. Kysely toteutettiin heinäkuussa 2013. Kyselylomakkeella tiedusteltiin sitä, kuinka tyytyväisiä asiakkaat olivat palvelun laatuun Retkisoudussa. Kyselyn vastausprosentiksi saatiin 100 %.
Opinnäytetyöstä on hyötyä tulevina vuosina Sulkavan Suursouduille, kun tapahtumaa markkinoidaan ja kehitetään. Kyselyn kautta saatiin selville mihin kaikkeen järjestäjien tulisi kiinnittää tulevaisuudesta huomiota.
Opinnäytetyössä tehtiin myös palvelun laadun tutkimus Sulkavan Suursoutujen Retkisoudusta. Tutkimuksessa käytettiin kvantitatiivista tutkimusmenetelmää. Kysely toteutettiin heinäkuussa 2013. Kyselylomakkeella tiedusteltiin sitä, kuinka tyytyväisiä asiakkaat olivat palvelun laatuun Retkisoudussa. Kyselyn vastausprosentiksi saatiin 100 %.
Opinnäytetyöstä on hyötyä tulevina vuosina Sulkavan Suursouduille, kun tapahtumaa markkinoidaan ja kehitetään. Kyselyn kautta saatiin selville mihin kaikkeen järjestäjien tulisi kiinnittää tulevaisuudesta huomiota.