Markkinointisuunnitelma Tmi Troportille
Troger, Alexander (2012)
Troger, Alexander
2012
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023092126135
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023092126135
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi yrityksen markkinoinnin perusasioita. Teoriaosuuden jälkeen siirrytään Troportille laadittuun markkinointisuunnitelmaan. Tämän suunnitelman tarkoituksena oli järkeistää Troportin markkinointia ja tehdä siitä suunnitelmallisempaa.
Työ on jaettu kahteen eri osaan markkinoinnin teoriaosaan ja Troportille tehtyyn markkinointisuunnitelmaan, jonka tekemisen rakenne pohjautuu enimmäkseen teoriaosan sisältöön. Toinen osa, markkinointisuunnitelma on laadittu Troportille niiden tarpeiden perusteella, mitä sen yrityksen johdon suunnalta on pyydetty. Troportille oli tärkeää saada markkinointisuunnitelma, koska aikaisemmin sellaista ei ollut olemassa.
Työ on jaettu kahteen eri osaan markkinoinnin teoriaosaan ja Troportille tehtyyn markkinointisuunnitelmaan, jonka tekemisen rakenne pohjautuu enimmäkseen teoriaosan sisältöön. Toinen osa, markkinointisuunnitelma on laadittu Troportille niiden tarpeiden perusteella, mitä sen yrityksen johdon suunnalta on pyydetty. Troportille oli tärkeää saada markkinointisuunnitelma, koska aikaisemmin sellaista ei ollut olemassa.