Markkinointikampanjan suunnittelu sosiaalisessa mediassa : Kokkolan asuntomessut 2011
Hemilä, Emma (2011)
Hemilä, Emma
2011
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023102728063
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023102728063
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö esittelee Kokkolan asuntomessujen markkinointiviestintäsuunnitelman. Suunnitelman tarkoitus on, että Kokkolan asuntomessuille luodaan sisustuskilpailusivusto, jota markkinoidaan sosiaalisessa mediassa, eli Facebookissa.
Teoriaosuus käsittelee markkinointiviestintää, digitaalista markkinointiviestintää ja Kokkolan asuntomessuja. Teoriaosuus hyödyntää lähdekirjallisuutta, Internet-sivuja ja lehtiartikkeleita.
Sisustuskilpailun ideana oli luoda Internettiin kilpailusivusto, jossa sivulle rekisteröityneet käyttäjät voivat sisustaa 3D-ohjelmalla virtuaalisesti yksiön ja kolmion. Parhaat sisustusehdotukset oli tarkoitus toteuttaa Kokkolan asuntomessuilla.
Suunnitelma ei toteutunut kiireisen aikataulun ja pienen budjetin myötä.
Teoriaosuus käsittelee markkinointiviestintää, digitaalista markkinointiviestintää ja Kokkolan asuntomessuja. Teoriaosuus hyödyntää lähdekirjallisuutta, Internet-sivuja ja lehtiartikkeleita.
Sisustuskilpailun ideana oli luoda Internettiin kilpailusivusto, jossa sivulle rekisteröityneet käyttäjät voivat sisustaa 3D-ohjelmalla virtuaalisesti yksiön ja kolmion. Parhaat sisustusehdotukset oli tarkoitus toteuttaa Kokkolan asuntomessuilla.
Suunnitelma ei toteutunut kiireisen aikataulun ja pienen budjetin myötä.