Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

The branding of an Eco-friendly Business

Howlader, Elena (2014)

 
Avaa tiedosto
Elena Howlader.pdf (5.151Mt)
Lataukset: 


Howlader, Elena
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014100714510
Tiivistelmä
The topic of the following thesis involves creating a brand for an eco-friendly company and formulating a consistent brand image for it. The thesis explores the significance of branding as well as other current topics, such as eco-efficiency and sustainability, and aims to merge these in order to formulate a brand strategy.

The process of the thesis ranges from the research of the topic to implementation and creation of the visual identity of the brand, eventually leading to a sample product.

An online qualitative survey was conducted as the data collection method in order to have a better understanding of the target group and their expectations from such a brand and products. The survey result was then used to support and enhance the brand in question.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste