Työntekijäkokemus avain kestävään työnantajabrändiin
Maunula, Petra Sofia (2023)
Maunula, Petra Sofia
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023111629713
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023111629713
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kestävä työntekijäymmärrykseen pohjautuva työnantajabrändi Hycamite TCD Technologies Oy:lle myöhemmin Hycamite. Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä johtoryhmän ja henkilöstön kanssa. Hycamite on sen perustamisesta asti vaalinut työntekijöitä arvostavaa kulttuuria ja siksi oli luonnollista lähteä rakentamaan työntekijäkokemuksesta kumpuavaa työnantajabrändiä.
Opinnäytetyön ensimmäisessä osiossa pureudutaan työntekijäymmärryksen, yrityskulttuurin ja työnantajabrändin systemaattiseen rakentamiseen. Lisäksi avataan teemoihin liittyviä termejä ja käsitteitä.
Opinnäytetyön toisessa osiossa keskitytään Hycamiten työnantajabrändin kehittämiseen työnantaja arvolupauksen kautta. Osiossa käydään läpi työntekijäymmärryksen lähtötilanne henkilöstökyselyn tulosten kautta.
Työn tuloksena syntyi työnantajabrändi Hycamiten verkkosivuille sekä infograafi Hycamiten työntekijä arvolupauksesta. Molempia voidaan hyödyntää rekrytoinnissa ja
työnantajamarkkinoinnissa.
Opinnäytetyön ensimmäisessä osiossa pureudutaan työntekijäymmärryksen, yrityskulttuurin ja työnantajabrändin systemaattiseen rakentamiseen. Lisäksi avataan teemoihin liittyviä termejä ja käsitteitä.
Opinnäytetyön toisessa osiossa keskitytään Hycamiten työnantajabrändin kehittämiseen työnantaja arvolupauksen kautta. Osiossa käydään läpi työntekijäymmärryksen lähtötilanne henkilöstökyselyn tulosten kautta.
Työn tuloksena syntyi työnantajabrändi Hycamiten verkkosivuille sekä infograafi Hycamiten työntekijä arvolupauksesta. Molempia voidaan hyödyntää rekrytoinnissa ja
työnantajamarkkinoinnissa.