Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Vetovoimatekijät meijerimyymälälle

Roininen, Ulla (2011)

 
Avaa tiedosto
Roininen_Ulla.pdf (3.420Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Roininen, Ulla
2011
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023112030175
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli ideoida ja kartoittaa vetovoimatekijöitä Laaksojen Maitokunnan meijerimyymälälle. Työssä kuvataan ideointimenetelmien ja asiakaskyselyn kautta esille tulleita ideoita ja koko kehitysprosessia.

Nykytila-analyysillä tutkittiin yrityksen sen hetkistä tilaaja käytettiin saatuja tuloksia apuna yrityksen vision ja toivotun tulevaisuuden suunnan määrittämisessä. Uusien ja olemassa olevien vetovoimatekijöiden kartoittamiseen käytettiin tietoa, joka kerättiin yrityksen verkkosivulla järjestetyssä asiakaskyselyssä ja ideointitilaisuuksissa.

Ideointitilaisuuksissa käytettiin kuusi ajatteluhattua -menetelmää ja aivoriihitekniikkaa. Tavoitteena oli kehittää myymälän vetovoimaisuutta parantavia tuotteita, palveluita ja tapahtumia. Myös jo olemassa olevat vahvuudet ja vetovoimatekijät haluttiin kartoittaa jatkokehittämistä varten.

Asiakaskyselyn ja ideointimenetelmien avulla kerätyistä ideoista valittiin parhaat ja toteuttamiskelpoisimmat ideat jatkokehiteltäviksi. Ideoiden valinnassa hyödynnettiin sinisen meren strategian työkaluja ja menetelmiå. Osa riäislä ideoista on jo toteutettu vuoden 2010 lopussa; osa suunniteltiin toteutettaviksi vuoden 2011 aikana. Meijerimyymälälle laadittiin työn tuloksena myös uusi strategiaprofiili.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste