Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma : case CableCrew Oy

Saapunki, Milja (2023)

 
Avaa tiedosto
Saapunki_Milja.pdf (846.5Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Saapunki, Milja
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023120133410
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella pienillä resursseilla toimiva digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantaja on infra-alalla toimiva B2B-yritys, joka urakoi Etelä-Suomessa, Pirkanmaalla sekä Päijät-Hämeessä. Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma rakennettiin toimeksiantajalta tulleiden tarpeiden, tavoitteiden sekä resurssien pohjalta. Toimeksiantajalla ei ole suuria resursseja markkinointiin, joten digitaalisen markkinoinnin suunnitelmassa keskityttiin muutamiin sosiaalisen median kanaviin verkkosivujen lisäksi. Näille alustoille luotiin helposti toteutettavissa oleva suunnitelma. Opinnäytetyössä on teoriaosuus sekä toiminnallinen osuus.

Teoriaosuudessa käytiin pintaraapaisulla läpi markkinoinnin käsitettä ja pureuduttiin syvemmin digitaaliseen markkinointiin sekä mahdollisiin kanaviin, jotka sopisivat toimeksiantajayritykselle. Teoriaosuudessa käytiin myös läpi Sostac-malli, jonka pohjalta toiminnallisessa osuudessa rakennettiin digitaalisen markkinoinnin suunnitelma.

Toiminnallisessa osuudessa rakennettiin digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Sostac-mallia sekä teemahaastattelua hyödyntäen. Teemahaastattelussa haastateltiin markkinoinnin ammattilaista sekä toimeksiantajayrityksessä työskentelevää HSEQ-johtajaa. HSEQ-johtajan haastattelusta sai tarvittavat tiedot yrityksen nykytilasta sekä heidän tavoitteistaan. Markkinoinnin ammattilaiselta sai tärkeää tietoa siitä, mitä kannattaa ottaa huomioon rakentaessa digitaalisen markkinoinnin suunnitelmaa B2B yritykselle. Opinnäytetyön tuotoksena syntyi digitaalisen markkinoinnin vuosikello sekä tarkka excel taulukko tehtävistä markkinoinnillisista toimenpiteistä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste