Bränditutkimus LAB-ammattikorkeakoulusta : case: Alumnien metsä
Jakobsson, Kiia (2023)
Jakobsson, Kiia
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023120133430
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023120133430
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia LAB-ammattikorkeakoulun brändiä ja Alumnien metsä -projektin vaikutusta siihen. Tutkimuksessa on ollut kaksi osaa. Ensimmäinen osa tutki Alumnien metsä -projektin lähtötilannetta haastattelemalla projektin eri osapuolten edustajia. Tutkimuksen toinen osa tutki nykyisten LABin opiskelijoiden mielikuvia niin LABista kuin Alumnien metsästä sekä niiden mielikuvien muuttumista projektin myötä.
Tutkimuksessa selvisi, että Alumnien metsän halutaan olevan uudenlainen oppimisympäristö sekä kestävämpi lahja valmistuneille opiskelijoille. Lisäksi tuloksista nähdään, että enimmäkseen kokemukset sekä LABista että Alumnien metsä -projektista ovat positiiviset mutta hieman ristiriitaiset.
Tutkimuksessa selvisi, että Alumnien metsän halutaan olevan uudenlainen oppimisympäristö sekä kestävämpi lahja valmistuneille opiskelijoille. Lisäksi tuloksista nähdään, että enimmäkseen kokemukset sekä LABista että Alumnien metsä -projektista ovat positiiviset mutta hieman ristiriitaiset.