Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Tiedolla johtaminen markkinointisuunnitelman laatimisen tukena: Markkinointisuunnitelma B2B-yritykselle

Kurki, Emma (2023)

 
Avaa tiedosto
Kurki_Emma.pdf (2.058Mt)
Lataukset: 


Kurki, Emma
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023120735006
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajayritykselle markkinointisuunnitelma, jonka laatimisessa hyödynnettiin tiedolla johtamista. Opinnäytetyön tavoite oli rakentaa toimiva, realistinen ja tehokas markkinointisuunnitelma, jossa markkinointiresurssit kohdistetaan tarkoituksenmukaisiin ja perusteltuihin toimenpiteisiin. Markkinointisuunnitelman toimenpiteiden tuli olla helposti toteutettavia ja ylläpidettäviä, jotta suunnitelman implementoiminen käytäntöön olisi toimeksiantajayritykselle mahdollista jo olemassa olevien resurssien puitteissa. Opinnäytetyö on muodoltaan toiminnallinen ja se koostuu teoreettisesta tietopohjasta sekä markkinointisuunnitelmasta, jonka tavoitteena oli toimeksiantajayrityksen asiakasvirran lisääminen ja tunnettavuuden kasvattaminen. Markkinointisuunnitelman tarkoituksena oli myös tuoda toimeksiantajayrityksen markkinoinnin arkeen suunnitelmallisuutta ja uusia toimenpide-ehdotuksia. Opinnäytetyön tuotoksena syntyi markkinointisuunnitelma, jonka toimenpidevalinnat perustuvat toimeksiantajayrityksen hallussa olevaan dataan ja yrityksen liiketoimintaan. Dataa tutkimalla ja analysoimalla tehtiin erilaisia johtopäätöksiä, joiden pohjalta päädyttiin perusteltuihin ja käytännönläheisiin markkinointitoimenpiteisiin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste