Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma Rodoksen kodittomat eläimet ry:n Instagram-markkinointiin

Uoti, Saara (2023)

 
Avaa tiedosto
Uoti_Saara.pdf (444.2Kt)
Lataukset: 


Uoti, Saara
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121336820
Tiivistelmä
Toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Rodoksen kodittomat eläimet ry. Sen tavoitteena oli tuottaa yhdistykselle markkinointisuunnitelma sosiaalisen median Instagram-kanavaan. Työn tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma, joka tarjoaa yhdistykselle keinoja kehittää markkinointiaan tulevaisuudessa.

Opinnäytetyön teoriaosuus koostui markkinoinnin käsitteiden määrittelystä, sosiaalisesta mediasta sekä nonprofit-organisaation markkinoinnin erityispiirteistä. Menetelmäosuudessa kuvataan menetelmien käyttöä markkinoinnin kehittämisessä sekä analysoidaan menetelmien tuotoksia. Kehittämistyöllä yhdistyksen markkinoinnista pyrittiin tekemään suunnitelmallisempaa sekä tuottamaan yhtenäiset ohjeet sen toteutuksesta.

Työn tuotoksena muodostunut markkinointisuunnitelma keskittyy ratkomaan erityisesti julkaisuaktiivisuuden ongelmia, määrittelemään yhdistyksen Instagram-markkinoinnin kohderyhmän sekä sävyn, jolla sisältöä jatkossa tuotetaan. Markkinointisuunnitelma sisältää lisäksi kuvauksen Instagram-markkinoinnin nykytilasta, julkaisukalenterin vuoden 2024 toimintaympäristön kannalta oleellisista juhlapyhistä sekä konkreettisia sisältöehdotuksia ja keinot seurata markkinoinnin kehittymistä ja vaikuttavuutta tulevaisuudessa.

Tuotos tarjoaa yhdistykselle jatkossa entistä selkeämmän kokonaisuuden markkinoinnin toimista, mahdollisuuden perehdyttää uudet vapaaehtoiset Instagram-markkinointiin tiiviillä suunnitelmatiedostolla sekä työkaluja markkinoinnin jatkokehittämiseen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste