HJK:n asiakaskokemuksen kehittäminen
Walldén, Joona (2023)
Walldén, Joona
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121637893
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121637893
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on HJK:n asiakaskokemuksen kehittäminen. Tavoitteena on selvittää, millaisin keinoin asiakaskokemuksia on mahdollista kehittää. Työn tarkoitus on luoda HJK:lle kehitysideoita ja informaatiota asiakaskokemuksista, joita HJK:n kannattajat saavat, kun he asioivat seuran kanssa. Tiedonkeruumenetelminä käytettiin HJK:n laatimaa kyselyä sekä FutisForum sivustolta poimittua asiakaskokemusta Huuhkajien ottelutapahtumasta. Lisäksi tietoa on kerätty monista asiakaskokemuksiin liittyvistä aineistoista. Opinnäytetyössä on hyödynnetty myös omia kokemuksiani, suomalaisten ja ulkomaalaisten urheilijoiden markkinointikeinoja sekä urheiluseurojen toimintatapoja. Lopputuloksena syntyi HJK:lle suunnattu asiakaskokemuksia kehittävä työ, jossa ei pelkästään pureta HJK:n laatiman kyselytutkimuksen kysymysten vastauksia vaan syvennytään vastauksien merkityksiin, ja pohditaan miten asiakaskokemuksia pystyisi kehittämään erilaisin keinoin.