Osuuskaupparockin VIP-palveluiden sekä palvelun laadun kehittäminen
Huovila, Mari (2023)
Huovila, Mari
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121838049
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023121838049
Tiivistelmä
Työn tavoite on kehittää Osuuskaupparock -nimisen tapahtuman VIP-palveluita sekä palvelun laatua. Työn toimeksiantaja on Pohjois-Karjalan Osuuskauppa sekä tarkemmin tapahtuma Osuuskaupparock. Työn tietoperustassa käsiteltiin palvelun laatua sekä asiakaskokemusta. Tiedonhankintamenetelmänä käytettiin haastattelua. Haastattelut tehtiin vuonna 2023 marraskuussa Osuuskaupparockissa mukana olleille kolmelle henkilölle. Haastattelujen avulla saatiin kartoitettua tärkeimpiä kehityskohteita Osuuskaupparockin VIP-palveluille sekä palvelun laadulle. Haastattelujen avulla kartoitettiin myös tekijöitä, jotka vaikuttavat asiakaskokemukseen, ja kuinka niitä tekijöitä voitaisiin parantaa. Tämän työn tulokset viittaavat siihen, että Osuuskaupparockin VIP-palvelut sekä palvelun laatu ovat kohdillaan, mutta näitä tapahtuman osa-alueita halutaan edelleen kehittää ja parantaa. Tärkein havainto oli, että viestintään ja myyntiin halutaan panostaa sekä työntekijöiden perehdytykseen, palvelun laadun takaamiseksi. Tapahtuman totuttua kaavaa halutaan myös rikkoa, jotta saataisiin luotua parempia asiakaskokemuksia.
