Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyystutkimus : case Aaltomari Ky

Kangasniemi, Tiina (2010)

 
Avaa tiedosto
Kangasniemi_Tiina.pdf (1.855Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Kangasniemi, Tiina
2010
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023122038692
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Aaltomari Ky:n asiakassuhteiden hallintaan, toimintaan sekä tuotteisiin. Vastaavaa tutkimusta ei ollut tehty toimeksiantajalle aiemmin, joten tutkimus oli ajankohtainen. Työhön kuului asiakkaille tehtävä kysely, jossa kartoitettiin asiakkaiden mielipiteitä mm. yrityksen tuotteista, palvelusta sekä asiakassuhteesta yleensä.

Kyselyt aloitettiin tammikuussa 2010 ja ne päättyivät helmikuussa 2010 eli kyselyyn vastaajilla oli kuukauden verran aikaa vastata kyselyyn. Vastauksia saatiin 50 vastausprosentin ollessa 100 %. Vastaukset analysoitiin Microsoft Excel-ohjelman avulla.

Tutkimuksesta saadut tulokset antavat yritykselle tarpeellista tietoa, jota se voi käyttää hyväkseen kehittäessään liiketoimintaansa. Tulosten perusteella selvisi, mihin osa-alueisiin Aaltomari Ky:n toiminnassa asiakkaat olivat tyytyväisiä ja millä osa-alueilla oli parantamisen varaa. Tutkimuksen perusteella Aaltomari Ky:n asiakkaiden tyytyväisyyden voidaan sanoa olevan hyvällä tasolla.

Asiakastyytyväisyyskysely on helppo toimenpide joka jokaisen yrityksen kannattaisi tehdä tietyin väliajoin. Kyselyt helpottavat yrityksen toimintaa ja antavat arvokkaita tietoja sen kehitystä varten.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste