Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Kustannustehokas lisäarvon tuottaminen logistiikkapalvelussa

Emelyanov, Alexey (2014)

 
Avaa tiedosto
Aleksei Emeljanov - Kustannustehokas lisaarvon tuottaminen.pdf (625.0Kt)
Lataukset: 


Emelyanov, Alexey
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014112516791
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten yritys pystyy tuottamaan lisäarvoa asiakkaille mahdollisimman kustannustehokkaasti omassa logistiikkapalvelussa. On-gelmana lisäarvon tuottamisessa logistiikkapalvelussa ovat nousevat kustannukset. Työssä kerrotaan siitä, miten voidaan parantaa asiakassuhteita ja asiakastyytyväisyyttä samalla parantaen kustannustehokkuutta ja tehollisuutta logistiikkapalvelussa. Ongelmaa tarkastellaan strategisella päätöksentekotasolla. Kustannustehokkuuden yhteydes-sä puhutaan myös asiakaskannattavuudesta ja siitä, mikä merkitys sillä on asiakassuh-teiden kehittämisessä.
Toimeksiantaja oli kiinnostunut asiakassuhteiden kehittämisestä. Opinnäytetyön ta-voitteena oli kartoittaa toimeksiantajalle logistiikkapalvelun mahdollisia kehittämiskohteita, jotka parantavat asiakastyytyväisyyttä ja lisäävät toiminnan tehollisuutta.
Opinnäytetyö toteutettiin osittain kvantitatiivisena ja osittain laadullisena tutkimuksena. Tutkimusaineisto kerättiin kyselylomakkeella toimeksiantajan asiakkaille. Kvanti-tatiivisia menetelmiä käytettiin asiakassegmentoinnissa.
Tuloksista ilmeni, että toimeksiantajan tärkeimmät logistiikkapalvelun ulottuvuudet ovat tuotteiden saatavuus ja nopea reagointi. Toimeksiantajan logistiikkapalvelun ke-hittämiskohteet olivat tuotteiden laatu, toimitusvarmuus ja tuotteiden saatavuus.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste