Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Englanninkielisen asiakaspalvelun vaikutus asiakkaan ostopäätökseen

Koivukoski, Anna-Kristiina (2024)

 
Avaa tiedosto
Koivukoski_Anna.pdf (2.037Mt)
Lataukset: 


Koivukoski, Anna-Kristiina
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202404257861
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tutkittiin englanninkielisen asiakaspalvelijan vaikutusta asiakkaan ostopäätökseen. Tavoitteena oli tutkia miten asiakas reagoi kansainväliseen asiakaspalvelijaan. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä kahden S-ryhmään kuuluvan ketju ravintolan kanssa.

Työ toteutettiin käyttäen kyselytutkimusta. Kysely toteutettiin verkkokyselynä, joka oli saatavilla ravintoloissa QR-koodin kautta. Teoriaosuudessa keskityttiin asiakkaanostoprosessin läpi käyntiin, työvoimapulaan sekä lisämyynnin merkitykseen ravintolassa.

Tutkimuksessa selvisi asiakkaiden valmius englanninkieliseen palveluun. Suljettujen kysymysten avulla selvisi, kuinka moni vastaajista on positiivisella asenteella kansainvälisiä työtekijöitä kohtaan.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste