Liikunta-alan yrittäjän päiväkirja
Tuuli, Tuomas (2024)
Tuuli, Tuomas
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202405039020
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202405039020
Tiivistelmä
Päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä käsiteltiin kokonaisvaltaisesti liiketoimintaa 3T Training OY:n yrittäjän, toimitusjohtajan, sekä hallituksen puheenjohtajan näkökulmasta.
Opinnäytetyön päiväkirjassa kuvataan liikunta-alan yrittäjän arkea kokonaisvaltaisesti. Teemoina ovat päivittäiset työtehtävät ja ajankäytön hallinta, markkinointi, asiakaspalvelu ja –hallinta, sekä liiketoiminnan kannalta tärkeät tunnusluvut. Päiväkirjassa seurataan liiketoiminnan kehittämiseksi käynnistetyn konseptimuutoksen toteutumista ja suunnitellaan, sekä toteutetaan ja analysoidaan asiakaskysely konseptimuutoksen onnistumisesta ja asiakaskokemuksen tasosta.
Opinnäytetyön perusteella saatiin kuva liikunta-alan yrittäjän arjesta ja liiketoiminnan mahdollisista haasteista, sekä tunnistetaan kehityskohteita yrittäjän omassa toiminnassa. Asiakaskyselyn tulosten perusteella voitiin arvioida yrityksen tuottaman asiakaskokemuksen laatua.
Opinnäytetyön päiväkirjassa kuvataan liikunta-alan yrittäjän arkea kokonaisvaltaisesti. Teemoina ovat päivittäiset työtehtävät ja ajankäytön hallinta, markkinointi, asiakaspalvelu ja –hallinta, sekä liiketoiminnan kannalta tärkeät tunnusluvut. Päiväkirjassa seurataan liiketoiminnan kehittämiseksi käynnistetyn konseptimuutoksen toteutumista ja suunnitellaan, sekä toteutetaan ja analysoidaan asiakaskysely konseptimuutoksen onnistumisesta ja asiakaskokemuksen tasosta.
Opinnäytetyön perusteella saatiin kuva liikunta-alan yrittäjän arjesta ja liiketoiminnan mahdollisista haasteista, sekä tunnistetaan kehityskohteita yrittäjän omassa toiminnassa. Asiakaskyselyn tulosten perusteella voitiin arvioida yrityksen tuottaman asiakaskokemuksen laatua.