Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakaskokemus B2B-verkkosivuilla : case: Kuuki Marketing Lab oy

Veijanen, Oona (2024)

 
Avaa tiedosto
Veijanen_Oona.pdf (442.0Kt)
Lataukset: 


Veijanen, Oona
2024
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052415586
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan verkkosivujen asiakaskokemusta sekä minkälaisilla asioilla sitä voitaisiin kehittää. Teoriapohjassa perehdyttiin asiakaskokemukseen ja sen muodostumiseen sekä tekijöihin, jotka vaikuttavat asiakaskokemukseen B2B-verkkosivuilla.
Tutkimusmenetelmänä toimi kvalitatiivinen ja kvantitatiivinen tutkimusmenetelmä. Aineisto kerättiin verkkokyselylomakkeella ja vastauksia saatiin 80 kappaletta. Lomakkeessa vastaajat arvioivat asiakaskokemustaan verkkosivuilla teoriapohjan avulla muodostettuihin väittämiin. Väittämiin vastattiin Likert-asteikkoa käyttäen. Asiakaskokemusta parantavia tekijöitä pyrittiin nostamaan esiin avoimien kysymyksien avulla.
Kyselyn tuloksista selvisi, että toimeksiantajan verkkosivujen asiakaskokemus on hyvällä tasolla, mutta myös kehityskohteita nousi esiin. Kehitettäviä asioita nousi sisällöstä, ulkoasusta ja teknisistä ominaisuuksista.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste