Asiakkuusneuvoja yritysasiakkaiden kumppanina
Viiki, Tomi (2024)
Viiki, Tomi
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052817168
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052817168
Tiivistelmä
Päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä seurattiin työtehtäviäni kymmenen seurantaviikon ajan. Työskentelin seurantajakson ajan yritysasiakkaiden asiakkuusneuvojana Ylä-Pirkanmaan Osuuspankissa. Työtehtäväni koostuivat yritysasiakkaiden palvelemisesta erilaisissa ongelmatilanteissa sekä rahoitusprosessiin tutustumisesta.
Opinnäytetyö tehtiin päiväkirjamuodossa seuraten päivittäisiä työtehtäviäni asiakkuusneuvojana seurantajakson ajan. Seurantaviikkojen aikana käsiteltiin päivittäisiä työtehtäviä ja työhön liittyviä käsitteitä. Viikkojen jälkeen yhteenvedoissa käsiteltiin tarkemmin viikon aikana tehtyjen työtehtäviä teoreettista viitekehystä hyödyntäen.
Työn lopputuloksena saatiin laajempi näkökulma omasta ammatillisesta osaamisesta sekä tietoa työtehtävistä, joissa osaaminen ei ole vielä riittävällä tasolla. Samalla toimeksiantaja sai tietoa tehdyistä työtehtävistä sekä asiakkuusneuvojan osaamistasosta.
Opinnäytetyö tehtiin päiväkirjamuodossa seuraten päivittäisiä työtehtäviäni asiakkuusneuvojana seurantajakson ajan. Seurantaviikkojen aikana käsiteltiin päivittäisiä työtehtäviä ja työhön liittyviä käsitteitä. Viikkojen jälkeen yhteenvedoissa käsiteltiin tarkemmin viikon aikana tehtyjen työtehtäviä teoreettista viitekehystä hyödyntäen.
Työn lopputuloksena saatiin laajempi näkökulma omasta ammatillisesta osaamisesta sekä tietoa työtehtävistä, joissa osaaminen ei ole vielä riittävällä tasolla. Samalla toimeksiantaja sai tietoa tehdyistä työtehtävistä sekä asiakkuusneuvojan osaamistasosta.