Isännöitsijätoimiston verkkosivujen kehittäminen : ajantasaisen tiedon jakaminen asiakkaille ja yhteydenottojen tehokas kanavointi
Nieminen, Miika (2024)
Nieminen, Miika
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060521293
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060521293
Tiivistelmä
Asunto-osakeyhtiöitä ja isännöintiä sääntelevä lainsäädäntö muuttuu yhteiskunnan kehityksen mukaisesti ja lyhyessä ajassa asunto-osakeyhtiöiden toimintaa sääntelevä lainsäädäntö voi päivittyä merkittävästi. Ajantasainen tieto ja taito ovat kriittisiä tekijöitä isännöinnissä, isännöitsijätoimistojen asiakastyytyväisyydessä sekä asunto-osakeyhtiöiden toiminnassa.
Isännöitsijän rooli asunto-osakeyhtiöiden jokapäiväisessä toiminnassa on merkittävä, jotta arkipäiväinen elämä helpottuisi. Se, mitä isännöitsijä oikeasti tekee, mitä asunto-osakeyhtiön jatkuva toiminta vaatii, mitä prosesseja asunto-osakeyhtiöllä on sekä mitä ovat osakkaiden ja asukkaiden oikeudet ja velvollisuudet voivat olla epäselviä kysymyksiä isännöitsijän asiakkaille.
Asukkailla ja osakkailla on oikeus saada ajantasaista tietoa tapahtuvista muutoksista, isännöitsijän toiminnasta ja muutoksista vallitsevassa lainsäädännössä. Opinnäytetyön tarkoituksena on parantaa tiedon saatavuutta yrityksen asiakkaiden keskuudessa. Parantaa oikeusturvaa sekä ennen kaikkea mahdollistaa asiakkaille yhdenvertainen asiakaspalvelutarjonta. Työssä tuodaan esiin asukkaille ja osakkaille heille tärkeimpiä tarvitsemiaan tietoja verkkosivujen sisällön sekä näitä tietoja avaavan julkisen raportin muodossa.
Isännöitsijän rooli asunto-osakeyhtiöiden jokapäiväisessä toiminnassa on merkittävä, jotta arkipäiväinen elämä helpottuisi. Se, mitä isännöitsijä oikeasti tekee, mitä asunto-osakeyhtiön jatkuva toiminta vaatii, mitä prosesseja asunto-osakeyhtiöllä on sekä mitä ovat osakkaiden ja asukkaiden oikeudet ja velvollisuudet voivat olla epäselviä kysymyksiä isännöitsijän asiakkaille.
Asukkailla ja osakkailla on oikeus saada ajantasaista tietoa tapahtuvista muutoksista, isännöitsijän toiminnasta ja muutoksista vallitsevassa lainsäädännössä. Opinnäytetyön tarkoituksena on parantaa tiedon saatavuutta yrityksen asiakkaiden keskuudessa. Parantaa oikeusturvaa sekä ennen kaikkea mahdollistaa asiakkaille yhdenvertainen asiakaspalvelutarjonta. Työssä tuodaan esiin asukkaille ja osakkaille heille tärkeimpiä tarvitsemiaan tietoja verkkosivujen sisällön sekä näitä tietoja avaavan julkisen raportin muodossa.