Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma Kanneljärven Opistolle

Kauppinen, Emilia (2024)

 
Avaa tiedosto
Kauppinen_Emilia.pdf (4.167Mt)
Lataukset: 


Kauppinen, Emilia
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060521301
Tiivistelmä
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Kanneljärven Opisto. Kanneljärven opisto on 130-vuotias kansanopisto, jonka tavoitteena ja tehtävänä on tarjota opiskelijoille yksilöllisiin tarpeisiin suunniteltua pedagogisesti laadukasta koulutusta huippuosaamisella. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda digitaaliseen markkinointiin suuntautuva markkinointiviestintäsuunnitelma. Markkinointiviestinnänsuunnitelman tavoitteena oli luoda helppokäyttöinen, selkeä ja toimeksiantajan resurssit huomioon ottava pohja, jota voi muokata tulevaisuudessa strategisten muutosten myötä.

Opinnäytetyö koostuu viidestä osasta. Ensimmäisessä osassa käytiin läpi tarkasti kehittämistehtävän taustat, tarkoitus ja tavoitteet. Tämän jälkeen siirryttiin tietoperustaan, johon markkinointiviestintäsuunnitelma perustui. Tämä osio käsittelee markkinointiviestintä käsitettä, markkinointiviestinnän suunnitelman teoriapohjaa, strategian tärkeyttä, erilaisia keinoja sekä kanavia sen toteuttamiseen ja viimeisenä RACE-työkalun. Toinen osa koostuu kehittämistyön menetelmistä, jossa esitellään käytetyt menetelmät: Kysely sekä kilpailija-analyysi ja niiden tulokset. Tämän jälkeen opinnäytetyössä esitellään varsinainen tuotos eli markkinointiviestintäsuunnitelma. Viimeisenä työssä pohditaan kehitystutkimuksen etiikkaa ja onnistumista.

Opinnäytetyön tuotoksena syntyi kattava markkinointiviestintäsuunnitelma. Suunnitelma on visuaalinen, selkeä sekä helppokäyttöinen laaja katsaus Kanneljärven Opiston markkinointiviestintään. Sen tarkoituksena on olla suunnannäyttäjänä markkinaviestinnällisisä toimenpiteissä ja helposti muokattavissa tulevaisuuden varalta. Se on räätälöity toimeksiantajan toivomalla tavalla sen resurssien ja tarpeiden mukaisesti.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste