Myynnin kasvattaminen : yritykseen A
Toivanen, Riikka-Mari (2024)
Toivanen, Riikka-Mari
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060621580
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060621580
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä otetaan selvää, miten yritys A voisi kasvattaa myyntiänsä. Apuna on käytetty k-ruokakauppa.fi sovellusta, missä on tehty kilpailija-analyysi. Kilpailija-analyysin pystyi tekemään sovelluksessa, mistä löytyi valmiit kysymykset, johon kaikki opinnäytetyöhöni liittyvät osaston vastaavat kävivät antamassa vastaukset oman näkemyksensä mukaan. Sovellukseen lisättiin kuvia havainnollistamaan tilannetta. Kaikki osaston vastaavat kävivät kahdessa muussa kaupassa. Näiden vastauksien perusteella purin kaikki tiedot opinnäytetyöhöni. Näiden perusteella saimme tiedon, mikä on kaupassa A huonompaa ja mikä parempaa, kuin yrityksissä B ja C. Opinnäytetyössä on haastateltu kuutta osaston vastaavaa ja käytetty apuna teemahaastattelupohjaa. Haastattelun pohjalta otettiin selvää kaupan nykytilanne tuorestrategian osalta. Opinnäytetyössä kerrotaan tarkemmin strategisesta johtamisesta ja kilpailukyvystä. Lopuksi löytyy omaa pohdintaa.