Tyynyjen ja peitteiden valintakrieerit : case: Veljekset Keskinen Oy
Salenius, Sanna (2009)
Salenius, Sanna
2009
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024082924536
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024082924536
Tiivistelmä
Veljekset Keskinen Oy:lle tehdyssä tutkimuksessa selvitettiin tyynyjen ja peitteiden ostopäätökseen vaikuttavia asioita sekä asiakkaiden mielipiteitä yrityksen tyyny- ja peitevalikoimasta. Opinnäytetyön piiriin kuului myös yleisesti selvittää, millaisia tyynyjä ja peitteitä suomalaisilla tyyny- ja peitevalmistajilla ja maahantuojilla on valikoimissaan.
Tutkimus suoritettiin kvantitatiivisena kyselytutkimuksena Veljekset Keskinen Oy:n Kodinsisustusosastolla 23.—24.2.2009. Kysymyslomakkeitajätettiin 185 kpl, joista 179 otettiin mukaan tutkimukseen.
Tutkimuksen tulosten perusteella tyynyjen ja peitteiden ostossa laadulla, hinnalla, kampanjatarjouksella ja allergiaystävällisyydellä oli eniten merkitystä. Vastaajat olivat myös yleisesti tyytyväisiä Veljekset Keskinen Oy:n tyyny- ja peitevalikoimaan. Tulosten avulla yrityksen tyyny- ja peitevalikoimaa pystytään kehittämään.
Tutkimus suoritettiin kvantitatiivisena kyselytutkimuksena Veljekset Keskinen Oy:n Kodinsisustusosastolla 23.—24.2.2009. Kysymyslomakkeitajätettiin 185 kpl, joista 179 otettiin mukaan tutkimukseen.
Tutkimuksen tulosten perusteella tyynyjen ja peitteiden ostossa laadulla, hinnalla, kampanjatarjouksella ja allergiaystävällisyydellä oli eniten merkitystä. Vastaajat olivat myös yleisesti tyytyväisiä Veljekset Keskinen Oy:n tyyny- ja peitevalikoimaan. Tulosten avulla yrityksen tyyny- ja peitevalikoimaa pystytään kehittämään.