Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Proposing a project for building an e-commerce website for Ryijypalvelu-RP Oy

Sotkov, Ilya (2014)

 
Avaa tiedosto
Sotkov_Ilya.pdf (6.074Mt)
Lataukset: 


Sotkov, Ilya
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2014
Creative Commons License
Creative Commons Attribution 1.0 Finland
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201501241572
Tiivistelmä
The thesis describes the development of a project proposal report for building an e-commerce website for a small textile firm based in Helsinki, Finland. The aim of the study is to determine how small businesses that are currently not highly involved in e-commerce should approach developing an e-commerce website in order to maximize the positive impact of selling on the Internet.

The study combined the use of action research and qualitative research methodologies by developing a project proposal report for Ryijypalvelu-RP through analyzing secondary data such as websites, textbooks, and journal articles, submitting the report to the management of Ryijypalvelu-RP to get feedback and suggestions to improve the practicality and reliability of the report, and then developing a second version of the project proposal report that would best fit the requirements of Ryijypalvelu-RP Oy.

The study determined that small business such as Ryijypalvelu-RP Oy should approach developing an e-commerce website by selecting a user-friendly e-commerce solution; ensuring that web design will aid the site visitors with completing their purchase; and using appropriate online techniques such as blogging, search engine optimization and social media marketing in order to increase the amount of relevant visitors on the website.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste