Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Käsityöyrityksen markkinointikeinojen suunnittelu : esimerkkinä: Atelier Anne Nordlund

Myrttinen, Jenny (2008)

 
Avaa tiedosto
Myrttinen_Jenny.pdf (1.192Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Myrttinen, Jenny
2008
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024103127108
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Atelier AN:lle, joka on Porvoossa toimiva turkisateljee. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia käsityöalan markkinointikeinoja ja löytää Atelier AN:lle toimivat markkinointikeinot. Työhön kuului myös käytännön osuus, jossa Atelier AN:lle suunniteltiin malli yrityksen esitteestä.

Opinnäytetyön lähtökohtana oli toimeksiantajan kiinnostus kehittää yrityksensä markkinointikeinoja. Työn tietoperustassa on käsitelty suunnitelmallista markkinointia, markkinointiviestintää ja käsityöalan markkinointikeinoja.

Työn tutkimuksen tavoitteiden saavuttamiseksi haastateltiin toimeksiantajan lisäksi viittä henkilöä. Käsi‐ ja Taideteollisuusliiton toiminnanjohtajan haastattelulla selvitettiin käsityöyrityksen markkinointia ja internetmarkkinoinnin mahdollisuuksia. Graafisen suunnittelun ja visuaalisen markkinoinnin asiantuntijahaastatteluilla tuettiin Atelier AN:lle ehdotettuja markkinointikeinoja. Porvoon Vanhan Kaupungin Kauppiasyhdistyksen ja Porvoon Elävä Keskusta Ry:n haastatteluiden avulla selvitettiin yhteistyön toimivuutta yrityksen toimintaympäristössä.

Tutkimus aineiston ja haastatteluiden kautta Atelier AN:n toimiviksi markkinointikeinoiksi ehdotettiin seuraavia: asiakaspalvelu, yhteistyö sekä mainonta seuraavin keinoin: visuaalinen markkinointi, kausimainonta, yrityksen kotisivut ja yritysesite. Tutkimuksen tulokset ‐luvussa käydään lisäksi läpi yritysesitteen suunnittelu sekä graafisen suunnittelijan antamat kommentit.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste