Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Mick´s-vaateliikkeen sähköinen markkinointi hyötykäyttöön

Suorsa, Johanna (2008)

 
Avaa tiedosto
Suorsa_Johanna.pdf (1.188Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Suorsa, Johanna
2008
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024103127120
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö tehtiin vaatekauppa Mick`sille. Mick`s on Pukumies Oy:n nuorisovaatekauppa. Opinnäytetyön tarve syntyi, kun Kokkolan Mick´sin myymälävastaavan kanssa keskusteltiin mahdollisista opinnäytetyön aiheista. Esille nousi Mick´sin sähköisen markkinoinnin kehittäminen toimivaksi niin, että siitä olisi hyötyä asiakkaille.

Työn tarkoituksena oli selvittää, kuinka saadaan Mick`sin sähköinen markkinointi toimimaan mahdollisimman asiakaslähtöisesti. Tutkimuksessa pohdittiin erilaisia kehitystapoja ja myös Mick´sin asiakkaiden mielipiteitä sähköisestä markkinoinnista tiedusteltiin kvalitatiivisen tutkimuksen menetelmin. Tavoitteena oli saada kehitysideoita sähköistä markkinointia varten.

Työ toteutettiin kenttätyömenetelmällä Kokkolan Mick´sissä. Kvalitatiiviseen haastatteluun valittiin 10 henkilöä satunnaisotannalla. Haastattelu oli puolistrukturoitu, ja vastaukset olivat avoimet. Jokainen asiakas haastateltiin yksitellen. Haastateltavien vastaukset olivat lähes jokaisen osalta hyvin positiivisia.

Opinnäytetyön tutkimusongelmaan ei suoraa vastausta haastattelujen avulla saatu, mutta asiakkaiden vastaukset olivat rakentavia kommentteja ja hyviä kehitysideoita. Tutkimuksesta saatujen tietojen pohjalta Mick´sin sähköistä markkinointia voidaan kehittää asiakaslähtöisempään suuntaan.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste