Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Flutter-pohjaisen sovelluksen kehitys ja tunnistustekniikoiden hyödyntäminen : case : Casamedia

Mäkelä, Lauri (2024)

 
Avaa tiedosto
Makela_Lauri.pdf (1.143Mt)
Lataukset: 


Mäkelä, Lauri
2024
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024120533208
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda ongelmanratkaisut optisia tunnistustekniikoita vaativille käyttöliittymille ja asiakaspalautteiden käsittelylle. Opinnäytetyössä esitellään kolme luotua käyttöliittymää, joissa havainnollistetaan Flutterin käyttöä sekä koodinlukutekniikoiden hyödyntämistä osana isompaa sovelluskokonaisuutta. Työn toimeksiantajana toimi Casamedia Ky.

Sovelluskehityksessä käytetään Dart ohjelmointikieltä ja Flutter käyttöliittymäkehitys-työkalua. Työssä käydään läpi haluttujen toimintojen mahdollistavien käyttöliittymien rakentamista ja tarkastellaan OCR ja barcode/QR tunnistustekniikoiden toiminnallisuutta, implementoimista ja hyödyntämistä sovelluksessa. Lisäksi läpi käydään toimintakelpoisten käyttöliittymien luomista tekstintunnistuksen, tuotelistauksessa ja käyttäjätuen rakentamisessa.

Lopputuloksena saatiin onnistuneesti luotua vaaditut käyttöliittymät.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste