Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Peliäänien toiminnallisuuden toteutus

Kivistö, Jenni (2024)

 
Avaa tiedosto
Kivisto_Jenni.pdf (3.028Mt)
Lataukset: 


Kivistö, Jenni
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024120934133
Tiivistelmä
Työn tavoitteena oli suunnitella ja kehittää peliprojektin autolle ääniä. Työ tehtiin Unreal Engine 5 -pelimoottoin työkaluilla Blueprint ja MetaSounds. Työ edistää toimeksiantajan peliprojektin kehitystä, sekä luo pohjaa pelin jatkokehitykselle.

Työssä kehitettiin pelin autoille moottori-, alusta- ja jarrutusäänille ääniassetit käyttämällä äänityökalua MetaSounds. Näille äänille kehitettiin myös toiminnallisuudet visuaalisen ohjelmoinnin työkalulla Blueprint. Työssä perehdyttiin sekä Blueprintin, että MetaSoundsin dokumentteihin ja kirjoihin.

Työn tuloksena saatiin toimivat pohjat ääniasseteille, sekä näiden toiminnallisuuksille. Työn on tarkoitus toimia esimerkkinä ja pohjana peliprojektin jatkokehitykselle, joten työn tulokset ovat helposti muokattavissa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste