Break Sokos Hotel Kolin perehdytyksen kehittäminen
Ahokas, Ville (2024)
Ahokas, Ville
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121335478
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121335478
Tiivistelmä
Opinnäytetyössäni selvitettiin, miten Break Sokos Hotel Kolin vastaanoton perehdytyksestä voitaisiin tehdä parempaan asiakaskokemukseen tähtäävää. Toimeksiantajanani toimi kyseinen yritys ja tämän työn tulokset on jaettu kolmelle yrityksessä työskentelevälle esihenkilölle.
Opinnäytetyöni sisältää tietoperustan, työn suunnitelman, kyselyn ja teemahaastattelun sekä niiden tulokset läpi käytynä. Tiedonkeruumenetelmien vastauksia on analysoitu ja niiden pohjalta on keksitty mahdollisia parannusideoita perehdytyksen kehittämiseksi. Työn tietoperusta keskittyy perehdytykseen ja asiakaskokemukseen.
Työni tuloksena on Webropolia hyödyksi käyttäen luotu kysely vastaanoton työntekijöille ja sen tulokset sekä kolmelle eri esihenkilölle toteuttamat teemahaastattelut. Näiden pohjalta luodut kehitysideat Break Sokos Hotel Kolin vastaanoton perehdytysprosessiin, jotka auttavat parantamaan asiakaskokemusta.
Opinnäytetyöni sisältää tietoperustan, työn suunnitelman, kyselyn ja teemahaastattelun sekä niiden tulokset läpi käytynä. Tiedonkeruumenetelmien vastauksia on analysoitu ja niiden pohjalta on keksitty mahdollisia parannusideoita perehdytyksen kehittämiseksi. Työn tietoperusta keskittyy perehdytykseen ja asiakaskokemukseen.
Työni tuloksena on Webropolia hyödyksi käyttäen luotu kysely vastaanoton työntekijöille ja sen tulokset sekä kolmelle eri esihenkilölle toteuttamat teemahaastattelut. Näiden pohjalta luodut kehitysideat Break Sokos Hotel Kolin vastaanoton perehdytysprosessiin, jotka auttavat parantamaan asiakaskokemusta.