Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

DMX-datan tallentaminen Unreal Enginestä

Barcker, Severi (2024)

Avaa tiedosto
Barcker_Severi.pdf (1.980Mt)
Lataukset: 


Barcker, Severi
2024
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121636202
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli kehittää StarJumpille kustannustehokas ja helppokäyttöinen menetelmä DMX-datan tallentamiseen Unreal Enginestä. Tavoitteena oli luoda ratkaisu, joka olisi teknisesti toimiva, mutta myös käyttäjien näkökulmasta mahdollisimman sujuva ja helposti integroituva osaksi StarJumpin työskentelyprosesseja.

Työn aikana perehdyttiin syvällisesti DMX:n perusteisiin ja sen hyödyntämiseen Unreal Enginessä. Erityisesti keskityttiin Unreal Enginen DMX-ominaisuuksien hyödyntämiseen ja siihen, miten nämä ominaisuudet voivat tukea tallennusprosessia ilman monimutkaisia lisäjärjestelyjä tai merkittäviä kustannuksia.

Työn tuloksena löydettiin ratkaisu tallennusongelmaan, joka vastasi asetettuja tavoitteita. Kehitetty menetelmä osoittautui selkeäksi ja suoraviivaiseksi, eikä sen toteuttaminen aiheuta lisäkustannuksia yritykselle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste