Asiakastyytyväisyyskysely : case K-Rauta Kokkola
Aitto-oja, Miro-Matti (2024)
Aitto-oja, Miro-Matti
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121937671
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121937671
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön toimeksiantaja on K-Rauta Kokkola. Työn tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen toimintaan.
Opinnäytetyö on kvantitatiivinen tutkimus. Opinnäytetyön asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin fyysisten palautelomakkeiden muodossa 9.1.2024–11.2.2024 välisenä aikana ja siihen vastasi 73 asiakasta. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista voidaan päätellä, että K-Rauta Kokkolan asiakkaat ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun.
Opinnäytetyö on kvantitatiivinen tutkimus. Opinnäytetyön asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin fyysisten palautelomakkeiden muodossa 9.1.2024–11.2.2024 välisenä aikana ja siihen vastasi 73 asiakasta. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista voidaan päätellä, että K-Rauta Kokkolan asiakkaat ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun.