Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Järjestön yhtenäisen brändin vahvistaminen – tilannekartoitus : FinFami ry

Saarelainen, Jaana (2024)

 
Avaa tiedosto
Saarelainen_Jaana.pdf (3.089Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Saarelainen, Jaana
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202501261904
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää FinFami-järjestön sisäistä brändiymmärrystä ja mielipidettä brändin nykytilanteesta. Opinnäytetyössä tarkasteltiin myös tekijöitä, jotka vaikuttavat FinFamin brändin mukaisen työnantajamielikuvan rakentumiseen ja työntekijöiden sitoutumiseen brändin rakentamiseksi. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Mielenterveysomaisten keskusliitto – FinFamille, joka on sosiaali- ja terveysalan järjestö. Tutkimustulosten perusteella kehitettiin FinFami-järjestön brändin mukainen hr-prosessi, joka edistää järjestön työnantajamielikuvaa ja henkilöstön brändin edistämistä. Opinnäytetyön myötä syntyi FinFami-järjestön brändin nykytilanteen kartoitus jatkotyöstöä varten. Tällä tutkimuksella rakennettiin sisäistä brändi-identiteettiä, jonka mukaisesti FinFami-järjestön henkilöstö toteuttaa järjestön yhteistä brändilupausta. Teoreettisena viitekehyksenä toimivat brändi ja työnantajamielikuva. Tutkimus toteutettiin tapaustutkimuksena, jossa hyödynnettiin laadullista ja määrällistä tutkimusta täydentämään toisiaan. Tutkimuksen kohderyhmänä olivat FinFami-yhdistysten 60 palkattua työntekijää. Tutkimukseen haastateltiin myös Mielenterveysomaisten keskusliitto – FinFamin viestinnän asiantuntijaa. Opinnäytetyön tuotoksena syntyi järjestön brändikäsikirja sekä brändiin liittyviä muita hr-materiaaleja.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste